Zmiana sposobu rejestracji. - Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
JESTEŚ OSOBĄ BEZROBOTNĄ LUB BIERNĄ ZAWODOWO | ![]() |
Ważne zmiany dla instytucji szkoleniowych
Od 1 stycznia 2026 roku szkolenia finansowane z Funduszu Pracy i Krajowego Funduszu Szkoleniowego będą mogły realizować wyłącznie podmioty wpisane do Bazy Usług Rozwojowych (BUR). Dotychczasowy Rejestr Instytucji Szkoleniowych (RIS) funkcjonować będzie tylko do końca 2025 roku. Przed nami okres przejściowy, czyli czas na...

od 1 czerwca 2025 wejdzie w życie ustawa o rynku pracy i służbach zatrudnienia
Ustawa o rynku pracy i służbach zatrudnienia od 01.06.2025 Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim informuje, iż z dniem 1 czerwca 2025r. wejdzie w życie...

Nabór wniosków o przyznanie środków z Rezerwy Krajowego Funduszu Szkoleniowego
Pracodawco ! Skorzystaj z dofinansowania
Informacja o zamknięciu naboru o skierowanie na szkolenie indywidualne finansowane z EFS+
&imagePreview=1 Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim informuje, że z dniem 20.05.2025 r. zamyka nabór wniosków o skierowanie na szkolenie indywidualne finansowanych ze środków ze środków EFS Plus „Droga do aktywności zawodowej” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla...
Informacja o zamknięciu naboru o skierowanie na szkolenie indywidualne finansowane z FP
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim informuje, że z dniem 20.05.2025 r. zamyka nabór wniosków o skierowanie na szkolenie indywidualne finansowanych ze środków Funduszu Pracy. Wnioski złożone po 19.05.2025 r. nie będą podlegały rozpatrzeniu.
od godz. 7.30 do godz. 14:00 w pokoju nr 13.
Dotyczy to również osób umówionych do rejestracji przez portal praca.gov.pl oraz osób powracających celem doniesienia dokumentów.
Kompletnie wypełnij wymaganą ankietę i oświadczenie z danymi (do pobrania w załączniku pod komunikatem) – pamiętaj o złożeniu niezbędnych podpisów (Koniecznie w obecności pracownika PUP podczas składania dokumentów!!!)
- Załącz oryginały dokumentów niezbędnych do rejestracji, zgodnie z wykazem wymaganych dokumentów.
- Podejdź (z dowodem osobistym lub innym dokumentem tożsamości) do wyznaczonego punktu celem złożenia dokumentów – dokumenty należy złożyć w nie zaklejonej kopercie.
- Decyzję i dokumenty z rejestracji otrzymasz pocztą (ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru).
Informujemy, że osoby które nie dysponują podpisem elektronicznym, profilem zaufanym, a posiadają dostęp do konta elektronicznego w banku, mają możliwość potwierdzenia swojej tożsamości i założenia profilu zaufanego bez konieczności wizyty w punkcie potwierdzającym.
W celu utworzenia profilu zaufanego po zalogowaniu się na stronie Twojego banku odszukaj sekcji dotyczącej zakładania takiego profilu. Więcej informacji na temat profilu zaufanego https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany
Urzędnicy pracować będą w dotychczasowych godzinach, dlatego do 15.30 będzie można załatwić sprawę telefonicznie, bądź przy pomocy poczty elektronicznej.