NABÓR WNIOSKÓW O ZORGANIZOWANIE I FINANSOWANIE PRAC INTERWENCYJNYCH EFS+

Print Drukuj
Projekt „Droga do aktywności zawodowej" realizowany jest w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027,
Priorytet 6: Fundusze Europejskie dla Wielkopolski o silniejszym wymiarze społecznym (EFS+), Działanie 6.1 – Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych i poszukujących pracy – projekty PUP, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
 
NABÓR WNIOSKÓW O ZORGANIZOWANIE I FINANSOWANIE PRAC INTERWENCYJNYCH
 
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim ogłasza od dnia 13.01.2025r. do dnia 17.01.2025r.  włącznie nabór wniosków o zorganizowanie i finansowanie prac interwencyjnych realizowanych w ramach projektu „Droga do aktywności zawodowej"  współfinansowanego z  Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

Prace interwencyjne - to refundacja przez okres do 6 miesięcy części kosztów wynagrodzenia i składek ZUS za zatrudnioną osobę bezrobotną. Pracodawca jest zobowiązany do utrzymania w zatrudnieniu skierowanego bezrobotnego przez okres co najmniej 4 miesięcy po zakończeniu refundacji.

Projekt skierowany jest do osób:
pozostających bez pracy, zarejestrowanych w PUP jako bezrobotne, którym  założono taką formę w IPD, w tym osoby w trudnej sytuacji w szczególności:
- kobiety;
- osoby długotrwale bezrobotne;
- osoby o niskich kwalifikacjach;
- osoby z niepełnosprawnościami;
- osoby w wieku 50 lat i więcej;
- osoby młode w wieku 18-29, w tym osoby z grupy NEET.

Kompletne i poprawnie wypełnione wnioski należy składać w terminie naboru wniosków tj. od dnia 13.01.2025r. do dnia 17.01.2025r.
- w kancelarii Urzędu –parter pok.18 w godzinach od 7:30 do 15:30

O terminie złożenia wniosku decyduje data jego wpływu do Urzędu. Wnioski złożone poza terminem ogłoszonego naboru stają się bezprzedmiotowe.

Informacje ogólne wraz z procedurą dostępne są na stronie internetowej  www.ostrowwielkopolski.praca.gov.pl

Szczegółowych informacji udziela:

Joanna Szyszka-Lamczak: 62 73 73 212 e-mail: j.szyszka-lamczak@pupostrow.pl
Magdalena Biegańska: 62 73 73 236 e-mail: m.bieganska@pupostrow.pl
 
 

Dokumenty do pobrania:
1/ Wniosek o zorganizowanie i finansowanie prac interwencyjnych.
2/ Formularz informacji przedstawiony przy ubieganiu się o pomoc de minimis.


 
 
 
 
 

Załączniki

Procedury Prace interwencyjne
Procedury Prace interwencyjne.doc 134 KB
Wniosek o zorganizowanie prac interwencyjnych
Wniosek o zorganizowanie prac interwencyjnych.doc 280 KB
Formularz o pomocy de minimis
Formularz o pomocy de minimis.pdf 1065 KB
Informacje o publikacji dokumentu