od godz. 7.30 do godz. 14:00 w pokoju nr 13.
Dotyczy to również osób umówionych do rejestracji przez portal praca.gov.pl oraz osób powracających celem doniesienia dokumentów.
Kompletnie wypełnij wymaganą ankietę i oświadczenie z danymi (do pobrania w załączniku pod komunikatem) – pamiętaj o złożeniu niezbędnych podpisów (Koniecznie w obecności pracownika PUP podczas składania dokumentów!!!)
- Załącz oryginały dokumentów niezbędnych do rejestracji, zgodnie z wykazem wymaganych dokumentów.
- Podejdź (z dowodem osobistym lub innym dokumentem tożsamości) do wyznaczonego punktu celem złożenia dokumentów – dokumenty należy złożyć w nie zaklejonej kopercie.
- Decyzję i dokumenty z rejestracji otrzymasz pocztą (ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru).
Rejestracja przez portal praca.gov.pl osoby posiadające podpis elektroniczny lub ePUAP - profil zaufany
Informujemy, że osoby które nie dysponują podpisem elektronicznym, profilem zaufanym, a posiadają dostęp do konta elektronicznego w banku, mają możliwość potwierdzenia swojej tożsamości i założenia profilu zaufanego bez konieczności wizyty w punkcie potwierdzającym.
W celu utworzenia profilu zaufanego po zalogowaniu się na stronie Twojego banku odszukaj sekcji dotyczącej zakładania takiego profilu. Więcej informacji na temat profilu zaufanego https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany
Urzędnicy pracować będą w dotychczasowych godzinach, dlatego do 15.30 będzie można załatwić sprawę telefonicznie, bądź przy pomocy poczty elektronicznej.