Projekt „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych i poszukujących pracy
w powiecie ostrowskim (V)"
realizowany w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego
na lata 2014-2020 (WRPO 2014+)
w powiecie ostrowskim (V)"
realizowany w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego
na lata 2014-2020 (WRPO 2014+)
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim zaprasza pracodawców do składania
w dniach od 02.05.2022r. do 11.05.2022r.
wniosków o zorganizowanie i finansowanie prac interwencyjnych
w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (WRPO)
„Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych i poszukujących pracy w powiecie ostrowskim " finansowanego ze środków EFS
w dniach od 02.05.2022r. do 11.05.2022r.
wniosków o zorganizowanie i finansowanie prac interwencyjnych
w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (WRPO)
„Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych i poszukujących pracy w powiecie ostrowskim " finansowanego ze środków EFS
Prace interwencyjne - to refundacja przez okres do 6 miesięcy części kosztów wynagrodzenia i składek ZUS za zatrudnioną osobę bezrobotną. Pracodawca jest zobowiązany do utrzymania w zatrudnieniu skierowanego bezrobotnego przez okres co najmniej 3 miesięcy po zakończeniu refundacji.
W ramach WRPO „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych i poszukujących pracy w powiecie ostrowskim " skierowanie do zatrudnienia w ramach prac interwencyjnych może otrzymać osoba bezrobotna pozostająca w ewidencji tut. Urzędu, która ukończyła 30-ty rok życia oraz należy co najmniej do jednej z grup:
- osoby długotrwale bezrobotne (zgodnie z definicją wskazaną przez Komisję Europejską ponad 12 miesięcy bez zatrudnienia) lub,
- kobiety lub,
- osoby z niepełnosprawnościami lub,
- osoby o niskich kwalifikacjach (podstawowe, gimnazjalne, ponadgimnazjalne) lub,
- osoby w wieku 50+ lub,
- imigranci oraz reemigranci lub,
- osoby odchodzące z rolnictwa i ich rodziny lub,
- mężczyźni w wieku 30-49 wymagający wsparcia.
Poprawnie wypełnione wnioski o zorganizowanie i finansowanie prac interwencyjnych należy składać w kancelarii Urzędu -
parter, pok. nr 18, w godzinach od 730 do 1530.
O terminie złożenia wniosku decyduje data jego wpływu do urzędu.
Wnioski złożone po terminie ogłoszonego naboru stają się bezprzedmiotowe.
Szczegółowych informacji udziela:
Ilona Biała : telefon: 62 73 73 234 e-mail: i.biala@pupostrow.pl
Informacje ogólne wraz z procedurą dostępne są na stronie internetowej: www.ostrowwielkopolski.praca.gov.pl
Dokumenty do pobrania:
1/ Wniosek o zorganizowanie i finansowanie prac interwencyjnych.
2/ Formularz informacji przedstawiony przy ubieganiu się o pomoc de minimis.