Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim zaprasza pracodawców do składania
w dniach od 24.04.2023r. do 28.04.2023r.
wniosków o zorganizowanie i finansowanie prac interwencyjnych
Aktywizacja zawodowa bezrobotnych wspierana jest ze środków
rezerwy Funduszu Pracy, będącej w dyspozycji Ministra Rodziny i Polityki Społecznej
Aktywizacja zawodowa bezrobotnych wspierana jest ze środków
rezerwy Funduszu Pracy, będącej w dyspozycji Ministra Rodziny i Polityki Społecznej
Prace interwencyjne - to refundacja przez okres do 6 miesięcy części kosztów wynagrodzenia i składek ZUS za zatrudnioną osobę bezrobotną. Pracodawca jest zobowiązany do utrzymania w zatrudnieniu skierowanego bezrobotnego przez okres co najmniej 3 miesięcy po zakończeniu refundacji.
Skierowanie do zatrudnienia w ramach prac interwencyjnych mogą otrzymać wyłącznie bezrobotni zamieszkujący tereny wiejskie, pozostający w ewidencji tut. Urzędu.
Poprawnie wypełnione wnioski o zorganizowanie i finansowanie prac interwencyjnych należy składać w kancelarii Urzędu - parter, pok. nr 18, w godzinach od 730 do 1530.
O terminie złożenia wniosku decyduje data jego wpływu do urzędu.
Wnioski złożone po terminie ogłoszonego naboru stają się bezprzedmiotowe.
Szczegółowych informacji udziela:
Joanna Szyszka-Lamczak : telefon: 62 73 73 212 e-mail: j.szyszka-lamczak@pupostrow.pl
Informacje ogólne wraz z procedurą dostępne są na stronie internetowej: www.ostrowwielkopolski.praca.gov.pl
Dokumenty do pobrania:
1/ Wniosek o zorganizowanie i finansowanie prac interwencyjnych.
2/ Formularz informacji przedstawiony przy ubieganiu się o pomoc de minimis.