JESTEŚ OSOBĄ BEZROBOTNĄ LUB BIERNĄ ZAWODOWO |
Aktualności
NABÓR WNIOSKÓW O PRZYZNANIE ŚWIADCZENIA AKTYWIZACYJNEGO DLA PRACODAWCÓW ZA ZATRUDNIENIE SKIEROWANEJ OSOBY BEZROBOTNEJ
NABÓR WNIOSKÓW O PRZYZNANIE ŚWIADCZENIA AKTYWIZACYJNEGO DLA PRACODAWCÓW ZA ZATRUDNIENIE SKIEROWANEJ OSOBY BEZROBOTNEJ ( dot. bezrobotnego rodzica powracającego na rynek pracy po przerwie związanej z wychowaniem dziecka lub sprawującego opiekę nad osoba zależną) )
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim ogłasza od dnia 24 stycznia 2018 r. otwarty nabór wniosków o świadczenie aktywizacyjne w ramach skierowania do pracy bezrobotnego rodzica, powracającego na rynek pracy po przerwie związanej z wychowaniem dziecka lub bezrobotnego sprawującego opiekę nad osobą zależną, która w okresie 3 lat przed rejestracją w urzędzie pracy jako bezrobotny zrezygnował z zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej z uwagi na konieczność wychowania dziecka lub sprawowania opieki nad osobą zależną, dla których ustalono II profil pomocy, w uzasadnionych przypadkach I.
W ramach naboru przyznane zostanie łącznie 5 miejsc finansowanych z Funduszu Pracy.
Starosta może na podstawie zawartej umowy, przyznać świadczenie aktywizacyjne przez okres 12 miesięcy w wysokości ½ minimalnego wynagrodzenia za prace miesięcznie lub przez okres 18 miesięcy w wysokości 1/3 minimalnego wynagrodzenia za prace miesięcznie. Po upływie okresu przysługiwania świadczenia aktywizacyjnego pracodawca zobowiązany jest do dalszego zatrudnienia odpowiednio przez okres 6 oraz 9 miesięcy.
O świadczenie aktywizacyjne nie może ubiegać się osoba spokrewniona z Pracodawcą.
O terminie złożenia wniosku decyduje data jego wpływu do urzędu. Wnioski złożone poza terminem ogłoszonego naboru stają się bezprzedmiotowe.
Szczegółowych informacji udziela:
Specjalista ds. programów – Dorota Hojan e-mail: d.hojan@pupostrow.pl telefon: 62 73 73 217 pokój: nr 209, II piętro
Informacje ogólne wraz z procedurą dostępne są na stronie internetowej http://ostrowwielkopolski.praca.gov.pl/
Dokumenty do pobrania:
1/ Wniosek o przyzanie świadczenia aktywizacyjnego dla pracodawców za zatrudnienie skierowanej osoby bezrobotnej
2/ Formularz informacji przedstawionych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.
Kompletne i poprawnie wypełnione wnioski należy składać w kancelarii Urzędu – parter pok. 18 w godzinach od 7.30 do 15.00
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim ogłasza od dnia 24 stycznia 2018 r. otwarty nabór wniosków o świadczenie aktywizacyjne w ramach skierowania do pracy bezrobotnego rodzica, powracającego na rynek pracy po przerwie związanej z wychowaniem dziecka lub bezrobotnego sprawującego opiekę nad osobą zależną, która w okresie 3 lat przed rejestracją w urzędzie pracy jako bezrobotny zrezygnował z zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej z uwagi na konieczność wychowania dziecka lub sprawowania opieki nad osobą zależną, dla których ustalono II profil pomocy, w uzasadnionych przypadkach I.
W ramach naboru przyznane zostanie łącznie 5 miejsc finansowanych z Funduszu Pracy.
Starosta może na podstawie zawartej umowy, przyznać świadczenie aktywizacyjne przez okres 12 miesięcy w wysokości ½ minimalnego wynagrodzenia za prace miesięcznie lub przez okres 18 miesięcy w wysokości 1/3 minimalnego wynagrodzenia za prace miesięcznie. Po upływie okresu przysługiwania świadczenia aktywizacyjnego pracodawca zobowiązany jest do dalszego zatrudnienia odpowiednio przez okres 6 oraz 9 miesięcy.
O świadczenie aktywizacyjne nie może ubiegać się osoba spokrewniona z Pracodawcą.
O terminie złożenia wniosku decyduje data jego wpływu do urzędu. Wnioski złożone poza terminem ogłoszonego naboru stają się bezprzedmiotowe.
Szczegółowych informacji udziela:
Specjalista ds. programów – Dorota Hojan e-mail: d.hojan@pupostrow.pl telefon: 62 73 73 217 pokój: nr 209, II piętro
Informacje ogólne wraz z procedurą dostępne są na stronie internetowej http://ostrowwielkopolski.praca.gov.pl/
Dokumenty do pobrania:
1/ Wniosek o przyzanie świadczenia aktywizacyjnego dla pracodawców za zatrudnienie skierowanej osoby bezrobotnej
2/ Formularz informacji przedstawionych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.
Kompletne i poprawnie wypełnione wnioski należy składać w kancelarii Urzędu – parter pok. 18 w godzinach od 7.30 do 15.00