- skierowanej osoby bezrobotnej w wieku 45+ pozostającej w ewidencji osób bezrobotnych,
- skierowanej osoby bezrobotnej pozostającej w ewidencji osób bezrobotnych.
O terminie złożenia wniosku decyduje data jego wpływu do Urzędu. Wnioski złożone poza terminem ogłoszonego naboru stają się bezprzedmiotowe.
Szczegółowych informacji udziela:
Specjalista ds. programów – Renata Młynarczyk
e-mail: r.mlynarczyk@pupostrow.pl
telefon: 62 73 73 211
pokój: nr 202, II piętro
Specjalista ds. programów - Joanna Szyszka-Lamczak
e-mail: j.szyszka-lamczak@pupostrow.pl
telefon: 62 7373 260
pokój: nr 202, II piętro
Informacje ogólne wraz z procedurą dostępne są na stronie internetowej www.ostrowwielkopolski.praca.gov.pl
Dokumenty do pobrania:
1/ Wniosek o refundację doposażenia lub wyposażenia stanowiska pracy
2/ Formularz informacji przedstawionych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.
Poprawnie wypełnione wnioski należy składać w kancelarii Urzędu - parter, pok. nr 18, w godzinach od 7.30 do 15.00.